Часті запитання

  • Що робити, якщо пропав Інтернет?
    Що робити, якщо пропав Інтернет? Прості дії, які допоможуть вам самостійно вирішити проблему з відсутністю Інтернету. Детальніше
  • Особистий кабінет Looknet
    У верхній правій частині нашого сайту є кнопка Особистий Кабінет, при натисканні на яку з'являться поля «логін» і «пароль». Введіть значення, які Вам вказали в договорі при підключенні. Після цього Вас автоматично перенаправить в Особистий кабінет. Що робити, якщо ви забули логін / пароль від особистого кабінету? На сторінці входу в особистий кабінет, виберіть посилання "Забули логін / пароль?" та введіть свій номер телефону, який був зазначений при підключенні. Логін і пароль прийде Вам в SMS. Якщо таким способом відновити пароль не вдалося - зателефонуйте в технічну підтримку.
  • Як оплатити послугу Інтернет в мережі Looknet
    1. За квитанцією, яку ви можете самостійно сформувати в Особистому кабінеті (квитанціі- оплата в банку) 2. Картою Visa / MasterCard -Доступні в Особистому кабінеті або в розділі оплата 3.Через термінали - 24nonstop, TYME, EasyPay, City-Pay, BNK24, Ibox
  • Як подивитися свою мак-адресу
    Якщо у Вас не відобразилась сторінка "вітання", будь ласка, дотримуйтесь Інструкції
  • Загальні налаштування кабельного ТБ (цифра + аналог)
    Будь ласка, ознайомитеся з інструкцією
x

Спасибо за заявку, наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время!

x
x
x
x
x
x
x