Кредитний період
Шановні абоненти!
Звертаємо Вашу увагу на те, що з 1 серпня 2020 року буде відключено послугу автоматичного кредитного періоду с 1 по 3 число місяця. Це не вплине на Вас, якщо Ви поповнюєте баланс завчасно.
Нагадуємо – оплата за послугу відбувається авансовим платежем за повний місяць (на 00:01 1-го числа місяця у Вас на балансі повинна бути вся сумма оплати за місяць, інакше доступ буде заблоковано).
У разі, якщо Ви не встигли поповнити рахунок і доступ було заблоковано – ви можете самостійно активувати кредит на 3 дні в особистому кабінеті.
Для Вашої зручності в особистому кабінеті також є функція ПАУЗА, яка дозволяє призупинити нарахування абонплати на період до 30 днів.