(044) 224-82-55 (багатоканальний)
(098) 6-4444-71
(066) 6-4444-70
(093) 6-4444-70
TeamViewer quicksupport
Завантажити
Часті запитання
-
Резервне живлення роутерів та ONU
Будь ласка, ознайомитеся з інструкцією
-
Що робити, якщо пропав Інтернет?
Що робити, якщо пропав Інтернет? Прості дії, які допоможуть вам самостійно вирішити проблему з відсутністю Інтернету. Детальніше
-
Особистий кабінет Looknet
У верхній правій частині нашого сайту є кнопка Особистий Кабінет, при натисканні на яку з'являться поля «логін» і «пароль». Введіть значення, які Вам вказали в договорі при підключенні. Після цього Вас автоматично перенаправить в Особистий кабінет. Що робити, якщо ви забули логін / пароль від особистого кабінету? На сторінці входу в особистий кабінет, виберіть посилання "Забули логін / пароль?" та введіть свій номер телефону, який був зазначений при підключенні. Логін і пароль прийде Вам в SMS. Якщо таким способом відновити пароль не вдалося - зателефонуйте в технічну підтримку.
-
Як оплатити послугу Інтернет в мережі Looknet
1. Картою Visa / MasterCard -Доступні в Особистому кабінеті або в розділі оплата 3.Через термінали - 24nonstop, TYME, EasyPay, City-Pay, BNK24, Ibox
-
Як подивитися свою мак-адресу
Якщо у Вас не відобразилась сторінка "вітання", будь ласка, дотримуйтесь Інструкції
-
Загальні налаштування кабельного ТБ (цифра + аналог)
Будь ласка, ознайомитеся з інструкцією